שואלים אותי לא אחת 'מהו מיתוג באינטרנט'?... לאור העובדה שבאלף השלישי מדיום האינטרנט הפך לערוץ שיווקי עיקרי עבור חברות, מותגים ותאגידים, שיניתי ללא הכר בעזרת צוות בסדנא את הגישה המיתוגית הקיימת בעולם הישן, עולם ה-offline, והפכתי את תהליך המיתוג מפרויקט ויז'ואלי לפרויקט בעל אוריינטציה עסקית.
תהליך המיתוג המסורתי שינה פניו בסדנא והפך לתהליך 'מיתוג אפקטיבי'. התהליך החדש הוא תהליך שכלתני וקריאטיבי הנשען על הנחות יסוד עסקיות. תהליך 'המיתוג האפקטיבי' נשען על מתודולוגיה יחודית היוצרת יש מעין שתוצריו הוא תוכנית על (קונספט ואסטרטגיה), טקטיקה (דרכי יישום) ומודל המשקף את כל התובנות לכדי תוצר ראשוני המביא לידי ביטוי את הפתרון האקסקלוסיבי שהצוות האסטרטגי והקריאטיבי יצר.
הנחת היסוד בשינוי המשמעותי שיצרנו לתהליך המיתוג המסורתי שבעידן הדיגיטלי לא מספיקה האמרה 'טוב מראה עיניים....' אלה האמרה "אל תסתכל בקנקן אלה במה שיש בתוכו...". ז"א מיתוג באלף השלישית צריך לעמוד במטרות העסקיות של הארגון ולהניעה את הלקוחות לפעולה באמצעות כלים דיגיטליים מתקדמים ואפקטיביים.
אנו בסדנא מיישמים בכל פרויקט מיתוגי ושיווקי את העקרונות הבאים
מובילות שוק
חדשנות
בהירות
רעיונות ייחודיים למדיום האינטרנט
שילוב אפליקציות חדשניות
בידול אסטרטגי וערך מוסף
קריאטיביות ובידול
יום שלישי, 10 באוגוסט 2010
אפקטיביות, בהירות והנעה לפעולה
הירשם ל-
תגובות לפרסום (Atom)
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה